musical dress 1

vrijdag 15 april 2016

Miss Polly blog tour: Day 6

Als je m'n blog volgt (ik weet niet of iemand dit wel doet :-p) dan zag je al mijn eerste Miss Polly jurk voor ons schattig nichtje, Mies.
Ik schreef toen dat ik wel eens wou testen of de jurk ook wel past bij een bijnaeersteleerjaarskind.
En zie hier:



Miss Polly dress, Sewpony



Het zijn dus niet enkel de peutertjes die houden van de grote zakken.
De gemakkelijke pasvorm maakt deze jurk trouwens enorm speelproof,
ideaal dus voor deze laatste vakantiedag met een zalig zonnetje.


Miss Polly dress, Sewpony



Here’s a quick few words in English…
First of all I would like to thank Suzanne for the opportunity she gave me to try out her pattern.
In the meantime I’ve also become a big fan of her designs but I also appreciate her sweet personality.
I have to admit, at first I had some doubts about the polly dress for bigger girls, but eventually my
daughter has proven the contrary.
Just as all other little toddlers she likes the larger bags and because of the easy cut the dress is
highly ‘play-proof’…
Shortly thereafter I made a hair ribbon of the same material as the self-made piping.

Greetings from Lucie,
Just lost two teeth and almost a year older… my big girl…




Miss Polly dress, Sewpony



Bij Veritas zag ik een zacht jeansstofje liggen
dat mij perfect leek hiervoor.
In de winkel kreeg ik het idee om zelf mijn paspel te maken 
(ik wist niet dat het zo gemakkelijk was!)
met een bijpassend stofje.



Miss Polly dress, Sewpony


Omdat ik nog een lapje overhad van de strandballenstof
en ik dat zonde vond om in de bak met restjes te gooien,
maakte in er nog vlug een haarband uit.
Vlug?  Ja, meestal geloof ik dat ook niet,
maar ik gebruikte deze tutorial
en dat was in een wip klaar!


Miss Polly dress, Sewpony




Wil je deze jurk ook eens maken?
Sla dan nu je slag, 
want deze korting geldt t.e.m.morgen!

Ik was natuurlijk niet de enige die deze jurk mocht testen.
Wil je nog wat inspiratie opdoen?
Bekijk dan zeker de andere blogs:




Miss Polly dress, Sewpony



Groetjes van Lucie,
net 2 tandjes minder,
bijna weer een jaartje ouder,
bijna een eersteleerjaarkind...








5 opmerkingen:

  1. Zo mooi ... ook een hele leuke afwerking maar vooral hoe schattig is dat nu zo zonder die tandjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. It is super Mooi?!!! Thank you Annelies and Lucie is beautiful!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I think it means beautifull ;) And that it is!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous dress on a simply stunning girl :) Love the piping on your dress.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely, and I understand your English texte. Nice ...

    BeantwoordenVerwijderen